Legyél ott a Google találatok elején!

Kulcsszavak

A kulcsszavakat meghatározhatja a megrendelő vagy kérhet kulcsszókutatást

Szövegírás, hogy több bevételed legyen!

A meghatározott kulcsszavakra SEO szöveget kell írni a szakmai szabályok betartásával. A cél hogy minél több vevő jöjjön el a szolgáltatásodért!

Közzététel

A szöveg megírását magában is lehet kérni.  Megoldható, hogy megfelelő hozzáféréssel a tartalomkezelőbe feltöltve kérd a szöveget Jogtiszta
stockfotót is   szerzünk hozzá igény szerint !  Legjobb ha van saját profi fotód videód a szolgáltatásodról.

Jogtiszta képek, illusztráció

Ha van saját fotó vagy kép a szöveghez az remek. Külön feladat azonban ha nincs, és ezt rábízod a tartalomkészítőre. Jogtiszta képek felkutatása és beillesztése emeli a blogcikked színvonalát.

Mivel dolgozom?

A szöveges tartalom készítésekor a  SEO szövegírás módszere eltér a hagyományos irodalmi szövegektől. Kulcsszavakra épülő tartalomra van szükség, amelyeket megadott paraméterek szerint kell megírni és feltölteni a weboldalra.
Meghatározott a szavak száma, a „meta leírás”, a kulcsszavak mennyisége.

A SEO szöveg feltöltése a weboldalra külön figyelmet igényel, mivel pontosan meghatározott metódus szerint kell beállítani és formázni a megírt tartalmat.
Jelentősége van a képeknek, a képek címét alt szövegét is meg kell adni.

Konkurencia kutatás
Kulcsszókutatás
Tartalomkészítés és feltöltés
Mérés!
0
Megírt SEO cikk
0
Speciális témák
0
Bevétel teremtés
0
A feltöltést is megoldom

Hogyan működik?

Mi a kulcsszókutatás?  A kulcsszókutatás a felhasználók által keresett szavak, lekérdezések és kifejezések meghatározásának folyamata. Erre épül a SEO szövegünk.

  • Miért fontos? A Google kereső arra törekszik hogy  összekapcsolja a felhasználót  és a legjobb választ adó tartalmat.
  • MIRE JÓ EZ?  Az üzleti stratégia a közönség igényeinek megértésével kezdődik.
  • Megtalálod a  kulcsszót = megtalálod azt hogy a közönséged  mit ír be a keresőbe amikor a te szolgáltatásodra van igénye!
  • A saját weboldalad szövegei mutatják meg a vevőidnek, hogy te  PONT azt adod, amire szükségük van, ezért rád találnak ha ezt jól kommunikálod.
  • Ismerned kell a számokat! Keresési mennyiség, relevancia, átkattintások..stb.