MENU
+36 70 268-4255; +36 30 450 0997

7 +1 életbevágó tipp facebook hirdetéshez!

A Facebook  remek lehetőséget ad arra, hogy a célközönséged megismerje a nevedet, még  az előtt mielőtt vásárlási igénye merülne fel – ha pedig már ismerik a neved, később meg fognak keresni vásárlásaikkal! Ehhez azonban okosan kell bánnod a facebook oldaladdal. Máris itt az első javaslatom.

1.

Legfontosabb tudni azt, hogy a hatékony hirdetés eszköze a Facebook oldal. Ez nem tévesztendő ösze a facebook személyes profillal. Ha nincs Facebook oldalad, nem fogsz tudni hírfolyambeli hirdetést feladni (csak a jobb oldali oszlopban megjelenőt). Tehát nyiss egy rajongói OLDALT.

2.

Töltsd ki rendesen az adatlapodat. Ha azt akarod hogy komolyan vegyenek, adj érthető rövid leírást arról amit hirdetsz, árulsz, reklámozol. Legyen a céged megbízható, komoly. Add meg a címedet, e-mail-t telefonszámot, és jelöld magad a térképen. Segíts hogy eljussanak hozzád a vevőid!

3.

Ne posztolj össze vissza! Ha a termékedre akarod felhívni a figyelmet azt teheted vidám stílusban, elegánsan, egyedi módon, de az OLDALAD  ne keveredjen a személyes profiloddal. Az oldaladon csak a termékeddel összefüggő posztokat érdemes kitenni ízléses körítéssel. Van épp elég információs zaj, ne nehezítsd a saját dolgod azzal hogy eltereled a vevőd  nehezen megszerzett figyelmét.

4.

A hirdetésedhez használj jó minőségű képeket! A pixeles, vacak homályos képek elűzik a vevődet. Az amatőr mobilos sárgás, rosszul megvilágított és rosszul beállított fotók borzasztóan rontják az üzletedet!

5.

Egy képes hirdetés felületén max 20% lehet az írott szöveg. Ha nem így teszel a FB rád szól hogy vedd le a szabálytalan  képet mert rontja a felhasználói élményt. A kép a figyelmet felkelti a szöveget és linket a kép mellé kell írni.

6.

A felhasználók rengeteg adatot bocsátanak a Facebook rendelkezésére: baráti társaságukat, életkorukat, érdeklődési körüket az általuk  lájkolt oldalakat,  a Facebook bejelentkezéssel működő oldalakat és így tovább. Facebook hirdetéssel tehát sokkal pontosabban meg tudod célozni a közönségedet. Figyelj oda a hirdetések célközönségének megválasztására.

7.

Használd ki az akciógombot! Ezzel át tudod irányítani az embereket a saját weboldaladra, ahol már csak a te termékeid vannak és nincs más zavaró tényező. Vagy ezzel a gombbal hírlevél feliratkozást kezdeményezhetsz, hogy ne veszítsd el a látogatót.

+1

Ha a fentieket nem látod át  első olvasásra,  akkor érdemes szakembert keresned hogy segítsen beüzemelni beindítani és minőségi tartalommal ellátni a facebook oldaladat legalább induláskor. Igaz hogy van okos telefonod, és te is tudsz képet szerkeszteni a word-ben, de  a reklámfotózás és reklámgrafika egy szakma, amit hosszú éveken át tanulnak meg,  amihez speciális világítás vagy szoftver kell. Ezek nincsenek meg minden pékségnek butiknak könyvelőirodának. Tedd azt amihez legjobban értesz, amivel legtöbbet tudod keresni, és a többit bízd a szakemberekre.

 

Hozzászólás/Leave a Comment!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük